Op 16/04 krijgen we al voor de vijfde maal een Electrolux technieker over de vloer, ik begin me af te vragen of ze niet goedkoper waren afgeweest door het toestel meteen te vervangen!
De technieker kijkt het toestel na en stelt een minuscuul klein braamptje vast ergens aan de rand van de trommel. Dit wordt weggewerkt en zou het probleem moeten oplossen. Het is (nog maar eens) afwachten geblazen.
Noem het een frustratieblog, een oorlogsverklaring of een afrekening. In werkelijkheid is het echter niets anders dan een weergave van de realiteit. We geven hier chronologisch onze 'fantastische' ervaringen mee met de Electrolux service naar aanleiding van een probleem met onze wasautomaat.
Introductie
Begin 2011 begaf onze toen ongeveer 5 jaar oude wasmachine van AEG het... defecte motor. Na wat wikken en wegen besloten we om een nieuwe wasautomaat te kopen van Electrolux (zelfde groep). We twijfelden nog even om voor een duurdere Miele te gaan maar kozen uiteindelijk toch voor de Electrolux EWF 167440, een toestel uit energieklasse A+ en met was en zwierresultaat A, dat waren onze vereisten.
We kregen van de Eldi winkel sowieso 5 jaar garantie maar besloten gezien onze vorige ervaring deze tegen een meerkost uit te breiden naar 8 jaar.
Acht jaar gemoedsrust, dachten we... het vervolg lees je chronoligisch in deze blog (recentste berichten bovenaan, gebruik het blogarchief rechts om terug te gaan tot eind 2011).
We kregen van de Eldi winkel sowieso 5 jaar garantie maar besloten gezien onze vorige ervaring deze tegen een meerkost uit te breiden naar 8 jaar.
Acht jaar gemoedsrust, dachten we... het vervolg lees je chronoligisch in deze blog (recentste berichten bovenaan, gebruik het blogarchief rechts om terug te gaan tot eind 2011).
Electrolux wasautomaat schade
dinsdag 17 april 2012
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten